:: Oferta consultanta

CEA MAI BUNĂ OFERTĂ FINANCIARĂ DE SERVICII CONSULTANȚĂ PRIVIND ACCESAREA

FEMEIA ANTREPRENOR 2024

Va prezentam oferta noastra financiara si de servicii de consultanta, pentru depunerea proiectului, precum si managementul acestuia pe perioada de implementare, pana la finalizarea acestuia, pentru programul FEMEIA ANTREPRENOR 2024*

*) La ultima ediție din 2022 a programului FEMEIA ANTREPRENOR, echipa noastră a avut un procent de SUCCES de 100% din totalul proiectelor depuse!

–––––––––––––––––––––––––––––

Prezenta oferta cuprinde ABSOLUT TOATE SERVICIILE DE CARE AVETI NEVOIE PENTRU REALIZAREA, DEPUNEREA SI IMPLEMENTAREA PROIECTULUI.

In fiecare an am avut cea mai buna oferta a noastra pentru clientii FEMEIA ANTREPRENOR. Mai jos gasiti si cele mai bune garantii.

1.       STUDIU DE PREFEZABILITATE PROIECT

Analiza ideii de proiect cu conditiile programului

  • Evaluarea eligibilitatii persoanei/firmei si a proiectului
  • Verificarea situatiei actuale a beneficiarului cu conditiile impuse prin programul de finantare.
  • Se calculeaza punctajul proiectului si se evalueaza sansele de finantare.
  • Elaborarea propunerilor si solutiilor privind eligibilitatea beneficiarului, coduri CAEN necesare, etc.
  • Verificarea conformitatii documentelor existente (firma, acte contabile, contracte, etc)
  • Asistenta si consultanta infiintare/modificare date firma
  • Formularea de recomandari referitoare la ideea de proiect, solutii pentru resursele financiare necesare, precum si prezentarea listei generale de documente necesare depunerii, aprobarii si implementarii proiectului

2.       ELABORAREA PROIECTULUI

Serviciile necesare depunerii proiectului

  • Elaborare solutii realizare proiect / investitie si transmiterea acestor solutii beneficiarului spre verificare si pentru a-si da acordul de a continua pe una dintre solutiile alese (avem colaboratori pentru echipamente si utilaje, pentru aproape orice tip de investitie, atat din Romania, cat si din strainatate)
  • Elaborare Plan de afaceri
  • Intocmirea cererii de finantare pentru proiect
  • Completarea tuturor anexelor necesare depunerii proiectului

3.       DEPUNERE PROIECT

Finalizarea proiectului spre a fi depus dupa acordul beneficiarului

  • Verificarea proiectului de catre beneficiar inainte de depunere
  • Formularea de propuneri de imbunatatire a proiectului
  • Depunerea proiectului

4.       SERVICII FINANCIAR-BANCARE

Obtinere de credite si garantare credite daca este cazul

  • Intocmirea intregului dosar necesar pentru obtinerea unui credit bancar
  • Depunerea si sustinerea de catre consultantii nostri a dosarului la banca
  • Intocmirea intregului dosar necesar pentru obtinerea de servicii de garantare a creditului bancar obtinut (FNGCIMM – Fondul National de Garantare a Creditelor pentru IMM-uri)

5.       SERVICII DE CONSULTANTA IN ACHIZITII

Consultanta achizitii publice 

  • Stabilirea procedurii de atribuire a contractelor de achizitii publice (ex: bunuri, servicii, etc)
  • Elaborarea documentatiilor de atribuire in conformitate cu legislatia nationala si comunitara
  • Redactarea anunturilor de intentie
  • Redactarea raspunsurilor la solicitarile de clarificari formulate de potentialii ofertanti
  • Consultanta pentru negocierea, incheierea si executarea contractelor de achizitie publica
  • Consultanta tehnica si juridica privind incheierea contractelor cu furnizorii (termene, conditii, etc)

6.       MANAGEMENT DE PROIECT

Servicii de implementare a proiectelor

  • Elaborarea intregului dosar privind cererile de rambursare (transele de plata)
  • Elaborare rapoarte de progres
  • Raspuns la clarificari si solicitari

DURATA EXECUTARE SERVICII

Durata contractului = pe toata perioada de implementare – până la finalizarea investiției cu SUCCES


OFERTA DE CONSULTANTA 2024

MENȚIUNI:

    • La aceste sume NU se adauga TVA.
    • Cheltuielile cu consultanța sunt cheltuieli eligibile până la 10.000 lei.
    • Oferta este valabila indiferent de valoarea proiectului, indiferent de tipul investitiei, indiferent de judetul unde se realizeaza investitia.
    • Pentru al doilea proiect, oferim reducere de 5%. Pentru al treilea proiect, oferim reducere de 10%.
    • Nu e necesar sa va deplasati, contractul se va semna si va fi transmis prin posta sau email.
    • Oferta poate sa fie modificata, in functie de data lansare program, conditii program, etc 

GARANȚII (!!! nu le mai gasiți în nicio oferta):

  • Daca proiectul nu se depune din vina consultantului, acesta inapoieaza toate sumele incasate pana in acel moment de la beneficiar.
  • Daca proiectul nu se aproba din vina consultantului, acesta inapoieaza toate sumele incasate pana in acel moment de la beneficiar.
  • Daca proiectul nu se aproba din orice alte motive, consultantul se obliga sa redepună proiectul in sesiunea urmatoare, cu costuri de avans ZERO pentru beneficiar. 

RESPONSABILITATE BENEFICIAR:

  • Sa faca dovada cofinantarii la momentul selectarii proiectul spre finantare (informare pentru semnare contract finantare)
  • Sa obtina/detina o semnatura electronica pe persoana fizica
  • Sa transmita documentele solicitate de catre consultant:
      • Certificat Inregistrare firma
      • Act constitututiv / statut firma
      • Rezolutie firma
      • Certificat constatator extins firma
      • Carte identitate reprezentant si actionari firma
      • Informatii cont IBAN deschis pentru firma
      • Oferte/Lista cu utilajele si echipamentele ce doreste sa le achizitioneze.

PROIECTE REALIZATE DE CATRE NOI:

 service auto
 spalatorie auto
 brutarie
 patiserie
 achizitii utilaje constructii (buldo, excavator, etc)
 achizitii echipamente constructii (masina tencuit, de fasonat fier, etc)
 fast food
 catering
 birou arhitectura
 confectii textile
 prelucrare lemn
 mobila
 jucarii
 sucuri din fructe si legume
 uscare fructe si legume
 achizitie instrumente muzicale – formatie muzica
 echipamente topo si cadastru
 carmangerie
 tipografie
 serigrafie
 firma publicitate – productie bannere, pliante, etc
 firma IT
 studio foto-video
 fabricare peleti si brichete
 statie ITP
 ambalare miere
 amenajare peisagistica
 laborator inghetata
 teren sport
 salon infrumusetare
 salon remodelare corporala
 ambalare zahar si biscuiti
 printare textile
 rent a car
 consultanta
 after school
 birou traducere
 consultanta juridica
 vulcanizare auto
 activitati agrement
 organizare evenimente (nunti, etc)
 dotare pensiune
 restaurant
 reciclare materiale nepericuloase
 salon masaj
 firma curatenie
 spalatorie covoare


 

 

Va rugam sa introduceti adresa corecta pentru a putea primi raspunsul nostru.
Pentru a va putea oferi un raspuns cat mai exact, va rugam sa ne transmiteti cat mai multe informatii despre situatia existenta (exista/nu exista firma, exista/nu exista teren, etc), precum si despre ceea ce anume doriti sa realizati! Ne puteti contacta si la telefon: 0722-800.313 sau 0726-83.44.80. Multumim!
Prin transmiterea acestui formular sunt de acord cu preluarea, stocarea si prelucrarea datelor personale de catre Echipa StarUp-Euro.ro. Totodata, am luat la cunostinta de Termenii si Conditiile de utilizare ale site-ului si sunt de acord cu acestea.